woensdag 9 juli 2014

Give-Away

En dan nu, een 'give-away'. De eerste in mijn anderhalve bloggersjaar:). Het is een cd uit Senegal van Cissa. Cissa is een Christenzanger. Daar zul je er niet veel van tegenkomen in Senegal, omdat minder dan 1 % van de inwoners Christen is. Cissa heeft de stap genomen om zijn leven aan Jezus te geven en van het grote podium, het succes, de rijkdom en de vrouwen af te stappen en zijn talenten in te zetten voor het koninkrijk van God. Het is ontzettend bijzonder dat zijn muziek aanslaat en overal op de tv en op de radio wordt uitgezonden.
Wil je kans maken op deze cd, laat dan een reaktie achter onder deze blog of bij het bericht dat hierbij hoort op mijn facebookpagina. Daarnaast geef ik de optie om Cissa te bemoedigen door zijn fbpagina te liken, hoeft niet, mag wel!
Maandag 16 juli maak ik bekend naar wie de cd gaat!


Dit filmpje over de verloren zoon is vaak uitgezonden in Senegal.
Omdat daar zo weinig christenen zijn, is het filmpje gemaakt met niet christenen. Drie dagen heeft het geduurd, er moest van alles gebeuren, het was pittig, het ging soms niet goed, mensen maakten ruzie. Maar na die drie dagen kwam de acteur die de hoofdpersoon speelde naar onze zendeling toe en zei: 'Ik heb dit nog nooit meegemaakt, de manier waarop jullie samenwerken is zó mooi!' Deze zendeling kreeg tranen in zijn ogen, omdat hij deze dagen helemaal opging in het helpen tot stand komen van deze filmopname en niet met het delen van het Evangelie!



Heb je mijn andere weblog al ontdekt? 

2 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.